Background.

Sunday, September 19, 2010

janji2 time kapel

salam dan samat hari raya aku ucap utk korang
dah berbulan aku x update blog. im sorry keyh sbb aku bz :'(
aku nk mulakan cerita aku tentang beberapa perkara yang aku tengok dan aku sendiri lalui benda2 ni.
benda apa?
korang sedar tak. kebanyakkan orang kapel.
bila dah sampai satu tahap terlampa dicintai dan mencintai mesti beberapa perjanjian dan kata2 diungkap antara pasangan tersebut
selalunya orang kapel selalu wish
'i love you sangat'
'i love you forever'
'forever and ever'
'ur never be replace'
'kita kekal smpai bila2'
tapi kan. bila dorang break.
mana pergi semua tu?
korang tak rasa macam bodoh ke cakap benda tu semua then korang break?
memang tak boleh dinafikan benda ni pernah jadi kat diri aku sendiri.
dan aku tahu.
kalau zaman macam sekarang ni.
memang susah nak jumpa kapel2 yg kekal sampai ke jinjang pelamin.
tambah2 sapa2 yg kapel time sekolah. fuhh. mang banyak halangan.
halangan apa?
pemikiran budak2 yang ingin bercinta tapi tidak matang untuk bercinta.
sebab apa?
mesti ada salah sorang yang tak boleh nk curahkan kesetian
dan yang paling bodoh sekali.
ada pasangan yang sama2 tidak setia dan satu perkataan yang sesuai adalah curang*
*yang mana terasa amek semua kat ampa*

No comments:

Post a Comment