Background.

Saturday, July 3, 2010

cukup sebulan

morning every one pagi g ni aku update blog aku kimura..
sebab nya?
aku dah genap sebulan nan Puteri Najwa binti Othman..
first i want to say thanx to my shayunk coz tahan nan perangai aku
aku tawu kadang2 aku bwat dia nangis sebab * korang tayah tawu la ukey
and rini cukup sebulan air mata kimura kuar kodd ada ar dalam sebaldi *murah tol air mata aku
nape la x dari dulu shayunk aku ni tak jadi first love aku
dulu aku dah knai shayunk ku ni dah lama time tu dia tamo layan aku!! engat agy june 2009 then bulan julai aku g kapel nan org len.. korang msti tawu kan 'org len' tu sapa.. huhu
i wish malam ni aku pejam mata aku lepas aku bukak aku ada kt syurga sama shayunk ku ni..
ill hope kita kekal mu mushuk..
now kta sebulan.. nanti dua bulan.. then 6 bulan.. pas tu setahun.. kekal abadi selamanya Khazeryn0406 InsyaALLAH Amin..
dan lastly nk ckp.. maafkan bie shayunk kalau dalam sebulan ni apa yg bie wat syg sakit hati, nangis, makan hati jantung semua nan bie.. xmaw kehilangan kamu shayunk!!
i love you ony one <3
forever and ever

No comments:

Post a Comment