Background.

Tuesday, June 15, 2010

Permulaan hidup baru

khamis tepat pukul 0815 malam waktu malaysia bermulanya saat dan detikku menulis dalam dunia blogging yang telah kian lama ku dgari dari sesetengah kelompok manusia terutamanya perempuan yang bergiat aktif dalam dunia blog.. actually hati ini terbukak untuk menulis blog since aku seorang lelaki yang kesetiannya tidak di hargai lalu di tinggalkan seorang perempuan yang posisi nya aku letak paling tinggi dalam hidup aku.. sayang sekali, setiap pengorbananku tidak di hargai, mungkin juga setiap kesetian ku juga di balas kecurangan.. kini aku dah dapat seorang yang dah replace tempat dia..
PUTRI NAJWA BT OTHMAN
teman setia aku setiap pagi2 yg dulu nya sentiasa di liputi kegelapan dan kini disinari cahaya yang dapat menyuluh sekeliling bumi dari utara hingga ke selatan .. yang dulu nya di penuhi kesedihan dan selautan air mata membasahi pipi telah kian meghilang sejak kehadiran nya.. dan inilah yang aku sebut 'permulaan hidup baru'..

1 comment: